۱۹ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۵۳

آخرین بازی دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان؛

دشتستان و پاس ناجا به تساوی رضایت دادند

دشتستان و پاس ناجا به تساوی رضایت دادند

آخرین بازی از دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان با تساوی بین دو تیم ستارگان دشتستان و پاس ناجای قم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان یادواره سردار شهید حسین پور جعفری دو تیم ستارگان دشتستان و پاس ناجا قم در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران به مصاف هم رفتند و تیم ستارگان دشتستان موفق شد بازی را که در نیمه نخست با شکست پشت سر گذاشته است با تساوی به پایان برساند.

این بازی که با قضاوت کوبل داوری استان خراسان رضوی آقایان؛ خاکی و زارع برگزار شد در نیمه نخست با برتری ۱۴ بر ۱۲ پاس ناجا قم به پایان رسید. در شروع نیمه دوم رضا عباسی سرمربی تیم ستارگان دشتستان با نکاتی که به بازیکنانش گوشزد کرد موفق شد بازی باخته را با نتیجه برابر ۲۳ خاتمه دهد. این دیدار تماشاگران ویژه ای داشت و مراد کرمی رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال به همراه غلامحسین نکویی رئیس انجمن هندبال ساحلی به تماشای این دیدار پرداختند. دشتستان با این تساوی ۳ امتیازی شد و در جایگاه پنجم بالاتر از نفت و گاز گچساران قرار گرفت.

محمدامین وفایی مربی تیم هندبال پاس ناجا پس از تساوی تیمش در آخرین دیدار مرحله دوم دور برگشت برابر ستارگان دشتستان اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی از کار درآمد. تیم دشتستان تیم جوان و پرقدرتی است و با انگیره به مصاف همه رقبا می‌رود. همانطور که در بازی‌های قبلی هم از این تیم شاهد بودیم، آنها تا دقیقه آخر می‌جنگند و تا اینجا هم نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

وی افزود: بازیکنان ما هم خوب بودند اما از نظر بدنی کمی خسته بودیم. در دقایق پایانی، بازی اندکی از کنترل ما خارج شد ولی خدا را شکر توانستیم برگردیم و با توجه به بازی که امروز انجام دادیم از نتیجه راضی هستیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه مراحل امتیازهای بهتری کسب کنیم.

کد خبر 5117150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha